pitircik2019 sedaykn bu kitabı duydum ama okumadım henüz. Bende azaltarak denemeyi düşünüyorum. Emerek uyuyoruz. İnşallah şefkatle sabırla bu süreci tamamlarız 🙏
sedaykn pitircik2019 Kitap 2 bölümden oluşuyor. Çocuğa okunacak bölüm ve annenin okuyacağı bölüm. Benim kızım sürekli okumak istiyor bu aralar. Sanırım içselleştiriyor yavaş yavaş. İnşallah zor bir süreç ama kolaylıkla atlatırız ☺️
pitircik2019 limonlucizkek 18.5 aylığız ve bana kalırsa 3 yaşına kadar da emzirebilirim. Doktoru bu aylar da başlamam gerektiğini söyledi , her geçen gün daha bilinçli olduğu için zor olacağından zamana yaymami önerdi.
pitircik2019 Mom44454 sağlıkla gelsin inşallah 🌼 gündüz bir şekilde oyalarım fakat emerek uyuyor bu kısmını nasıl çözebilirim bilmiyorum. Kafam karışık 😕 emzirmekten de keyif alıyorum , hazır değilim henüz bırakmaya sanırım 😔
pitircik2019 Ilkgozbebegim06 okuyacağım canım teşekkür ederim 💙 henüz bende bırakmaya hazır değilim bilgi topluyorum. Emzirmekten keyif alıyorum , hayırlısı ile başarırız inşallah
pitircik2019 sedaykn kitap okumayı hiç sevmem ama çocukla ilgili olanları okuyorum 🙈 bunu da muhakkak edinecegim.
pitircik2019 brns21 bence oğlum sık emiyor ve bende keyif alıyorum. Henüz hazır değilim , kendimi hazır hissettiğim zaman yavaş yavaş azaltıp bir yol izleyecegim. İnşallah basiririm 🙏 gündüz bir şekilde dikkatini dağıtırım ama gece nasıl olacak kafamı çok kurcalıyor. Sulukla mi su veriyorsunuz gece ?
brns21 pitircik2019 biberonla veriyorum azaltarak biraktiramadim ben o yuzden bi anda kesmek zorunda kaldim
Karens pitircik2019 ben iki ay nasıl yapıcam diye gezdim. Kızım şu an 19 aylık ve hamileyim. Göğüslerin çok acıyor ve geceleri bazen 10 defa uyanıyordu. Burdan bi arkadaş sirke sür dedi yaptım. Şimdi açıyor zorla mene diye sirke sürüyorum e olmuş acı diyo kapatıyo. Kokusu bile yetti. Çok şükür 4 gündür emmeyi bıraktı ve istemiyor. Ben çok bağlı olduğu için çok korkmuştum meğer ne kolaymış
pitircik2019 Karens peki bıraktıktan sonra süt çoğaldı mi ? Yani mastıt olmaktan korkuyorum. Satınca da süt çoğalır diye endişe ediyorum.
pitircik2019 symzll açıkçası benim oğlumda biraz keyifci diye düşünüyorum. ☺️ İnşallah onu kırmadan , üzmeden bu süreci tamamlayabilirim. 🙏
symzll pitircik2019 babayı dinlemeyin size tavsiyem biZim babamıza kalsaydı ooo 1 senede zor bırakırdık😅ver çocuğa yazık.. memesi onun herşeyi yapma biraz daha ver yere düşüyor ağlıyor ver meme sussun bak ağlıyor😅bebeğinle aranızda halledin☺️
pitircik2019 symzll babamız karışamaz hem doğu görevi için ayrı ilde ☺️ hemde bu süreç de karışmaması gerektiğini soylemistim. Yanında olduğumuzda sen bolca sev , op , kokla ve oyun oyna , banyo yaptır yeter diyorum. Şükür ki karışmaz ☺️
Busuu pitircik2019 gogus sismemesi icnde bi yorum gormustum.bi postta memeyi sagdiktan snra olmasi lazm strec filmle sar demis birinin doktoru ise yarams
Karens pitircik2019 yok olmadı henüz. Zaten azalmıştı sütüm sadece gece emiyordu emzik gibi karnı doyduğundan değil de inşallah olmaz
Busuu pitircik2019 bnde yavastan biraktiricam 19 aylik kizim sayisini azaltmaya basladm gun icnde gece dahil 2-3 kez emiyo dha sonra geceyi tamamen kesip en son gun icinde sonlandirmayi dusunuyorm
pitircik2019 Busuu ahhh ahhh inşallah kolayca atlatırız. Bende gündüzden başlayıp gece bıraktırmayı dusunuyorum