pitircik2019 18.5 aylık olduk ve doktorumuz en geç 2 yaşında birakmalisin dedi. Nasıl bir yol izlemem gerekir, tecrübeli annelerim bir el atar mısınız ? Teşekkür ederim şimdiden 🌼 Not : gün içerisinde ve gece 2-3 defa emiyor.
sedaykn pitircik2019 Ben bırakma sürecindeyim şu an 23 aylık. İnanır mısınız bilmiyorum ama ay takvimini deneyeceğim bu ay. Kozmik bakım blogundan bakarsanız eğer bu ay 7 Mart tarihinde başlıyor. Yorumlar çok olumlu. Deneyen herkes kolaylıkla bıraktığını söylüyor. Denemeye değer bence ☺️ Bu arada ben azaltarak bırakmayı deniyorum. Şu an sadece gece yatmadan önce bir kere ve gece uyanınca bir kere emiyor. Emerek uyumuyor. Gün içinde hiç aramıyor. Baya azalttık yani. Son olarak gece uyumadan önce olanı bıraktıracağım. Güle güle meme diye bir kitap aldık. Onu okuyorum arada. Sanki kolaylaştırdı durumu.
pitircik2019 sedaykn bu kitabı duydum ama okumadım henüz. Bende azaltarak denemeyi düşünüyorum. Emerek uyuyoruz. İnşallah şefkatle sabırla bu süreci tamamlarız 🙏
pitircik2019 limonlucizkek 18.5 aylığız ve bana kalırsa 3 yaşına kadar da emzirebilirim. Doktoru bu aylar da başlamam gerektiğini söyledi , her geçen gün daha bilinçli olduğu için zor olacağından zamana yaymami önerdi.
Mom44454 Ben hamile olduğum için yavaştan bırakıyorum azaltarak emzirince çok iyi oluyor sadece uyku öncesi emziriyordum şimdi onu da kesiyorum
pitircik2019 Mom44454 sağlıkla gelsin inşallah 🌼 gündüz bir şekilde oyalarım fakat emerek uyuyor bu kısmını nasıl çözebilirim bilmiyorum. Kafam karışık 😕 emzirmekten de keyif alıyorum , hazır değilim henüz bırakmaya sanırım 😔
Ilkgozbebegim06 pitircik2019 son actigim postta paylaştım canım hesabıma girip okuyabilirsin çok zorlu bi süreç hem anne hem bebek icin
pitircik2019 Ilkgozbebegim06 okuyacağım canım teşekkür ederim 💙 henüz bende bırakmaya hazır değilim bilgi topluyorum. Emzirmekten keyif alıyorum , hayırlısı ile başarırız inşallah
Furug pitircik2019 gunduz emzirmeyi biraktm once kendi de talep etmedi yavas yavas geceleride almak istemedi ve kendi kendine 18.ayda birakti arada aklina vuruyor gecistiriyorm
brns21 pitircik2019 benim 4. Gun sanirim hala gelip meme diyor geceleri uyaniyor su veriyorum sallıyorum tekrar uyuyor.zor geçiyor cunku cok düşkündü.sabir tasi aldim surdum yine de emdi.bende yara bandi yapistirdim uf oldu yok meme dedim o sekilde alistirdim ama tam anlamiyla unutmadi daha cok yeni.kararli olmak en önemlisi zor bi surec
pitircik2019 brns21 bence oğlum sık emiyor ve bende keyif alıyorum. Henüz hazır değilim , kendimi hazır hissettiğim zaman yavaş yavaş azaltıp bir yol izleyecegim. İnşallah basiririm 🙏 gündüz bir şekilde dikkatini dağıtırım ama gece nasıl olacak kafamı çok kurcalıyor. Sulukla mi su veriyorsunuz gece ?
symzll pitircik2019 benim oğlum öyle bir meme düşkünüydü ki size anlatamam etrafımdaki herkes çok zorlanacaksın mümkün değil dediler.2. Yaşını doldurduğu gün karar verdim ilk hafta gün içinde meme istediğinde başka şeylere yönlendirdim sadece öğle uykusunda verdim gece verdim.2. Hafta öğle uykusunu kestim tabi bu arada hep istiyor açıyor uf oldu dedim pis oldu dedim.3.hafta gece kestim uyandı sürekli kollarımda salldım 35 kere uyandı nerdeyse ama azmettim asla yılmadım vermedim meme.3 haftada bitirdim annem ve arkadaşlarım şok aşırı aşırı düşkündü çok şükür rahatladık🤗
pitircik2019 symzll açıkçası benim oğlumda biraz keyifci diye düşünüyorum. ☺️ İnşallah onu kırmadan , üzmeden bu süreci tamamlayabilirim. 🙏