Dogabebekkk Tazecikannee5 geceleri hep önceden sağıdığım sütümden ekstra içiriyorum içiyor hep demek ki yetmiyor artık diyorum ama doktor başlama taraftarı değil kilosu da yaklaşık 300 dü bu ay 😔
Lina-buglem1 Dogabebekkk benimde oyle bi ayda 300 gram almis bu hareketliliğe göre bunu bile iyi almis elleme dedi iki veya üc saate kendisi emmek ister dedi tmm dedim
Tugcemelismehmet Bizde 4 ay 10 günlüğüz 4 ay kontrolünde 600 gram almış çok az gelmişti bana🥺 ama görüyorum ki normal bi durum🤍 Emmeside baya azaldı kendisi bilir beyfendinin teklif var ısrar yok🥸
Tazecikannee5 Bms81 benimkinde de çıkıyor ama bence doydugundan değil doysa kilo alımı artardı heralde diye düşünüyorum
didomidom Dogabebekkk güçlü emen bir bebek ilk 5dakikada memedeki sütün %80nini boşaltabilirmiş diye okumuştum süreye takılma derim eskisi gibi memede uzun süre kalmayacaklar 4ay 18günden sesleniyorum 😁
Dogabebekkk Lina-buglem1 ama her ay 300 alırlarsa hiç iyi değil çok alt sınırda gibiler yani benimki öyle 😔