Merhabalar bebeğim 4 ay 6 günlük emmesi iyice azaldı 2 dk bazen zorla 3 dk çok hızlı emiyor yapışıyor sonra istemiyor sütü bitirdiğini de anlamıyorum aralığı da 3-4 bazen 5 saatte bir zorla emiyor sizce zorlamalı mıyım daha fazla emmesi için 4 aylık bebeği olanlar sizin bebişleriniz kaç dk emiyor ve kaç saat arayla?