Nillllllll walla ben de doğumdan sonra 10 kg verdim sonra süt yapıo diyerek yediklerimin sonucunda 5 kg geri aldım
Çok yakın arkadaşım diyetisyen, özellikle süt yaptığını düşündüğümüz bazı besinleri boza yulaf incir kuru dut vs ara öğünlere serpiştirerek sağlıklı beslenmeye başladım bu ay 5 kg verebildim ama ciddi çaba ve yürüyüşle, ilk yaptığımız tatlı özellikle tahin helvası fütursuzca tüketiyordum tahin pekmez ve malt içeceğini kestim yerine bol bol suyumu içiyorum humana çayları ve galactagoyu tüketiyorum süt de bir azalma yaşamadım ama hala herşeyi yedim hemen 20 kg verdim diyenlere özeniyorum yapcak bişey yok. ben en sağlıklı şeyin kişiye özel diyet olduğunu düşünüyorum o nedenle tahlil de yaptırıp diyetisyen kontrolünde olmalı derim , en kötü tatlıyı kesip ara öğünlerini sağlıklı şeyler ile yapıp öğünlerinde de miktarları kontrollü tüketsen fayda görürsün tahminimce