Nillllllll Nasıl da aynı duygular içerisindeyiz böyle 8 kilom kaldı gitmiyor 😂 Ve hala yiyorum yiyorum yiyorum 😂. Napıcaz inan bilmiyorum. Seninki en azından 3 aylık bişiy ya benimki 10 gün sonra 6 aylık olcak ve ben hala sezeryan göbeğimle baş başayız. O bana bakıyo bende ona 😂😂 Korse aldım takarım diye 5 ay sonra niyetlendim bide 😂 takamıyorum abi, tam takıyorum kızım huysuzlanıyo rahat hareket edemiyorum diye hop göbekten çıkıp çekmeceye yerine gidiyor korse. 😂 Bende istiyorum zayıflamak 😒😒😒😒😒