Wyz bende amh 0.20 idi tüp bebek tedavisi oldu direk ama tutmadı göğsümde de kist vardı tüp bebek tedavisinden 1 yıl sonra kist için doktora gittim ağrılarım dan dolayı doktor ağrılar için verdi bu ilacı o ay adet olmadım hatta korktum menepoz mu diye doktora gittim hamilesin dedi doktor ben zaten hayatımın şokunu yaşadım gittiğim doktor da kullandığım ilaçları sorunca bunu söyledim bu ilaç hamile kalınması içinde kullanılan bir hapmış hayıt özlüymüş rabbim istedi doktorum vesile oldu gibi birşey oldu benimki şükür bir sıkıntı olmadan Doğurdum 7 yıl sonra bebeğim oldu 🙏