Wyz gebe kalmanın menapozu gecıktırdıgını soylerdı hocalrımız ama dogrulugu nedır bılemıyrm. Gecıksın ıstıyorsanız ve de bebek olabılecek durumdaysa sansınızı deneyın. Eskıden kadınlar 60 a kadar doğururmuş, çok fazla gebe kalmaya baglıyorlardı bunu. Bi ilac ya da baska bir sey önermedi mi peki. Ya da bu degerler ay ay degısebılıyor mu bılgı vermelerı gerekır, umutsuxluga kapılmayın🙏🏻