Dilanatc Canım benim bebeğim korona olmuştu 9 aylık idrarı asitlendi nasıl pişik oldu anlatamam resmen kabardı yavrumun poposu desitin kiram sürdüm önce iyi geliyor diye çocuk sürer sürmez bağırmaya ağlamaya başladı hemen yıkadım önce zeytinyağı sonra aleovera sürdüm sadece bir gece de tamamen geçmişti eğer bulabiliyorsanız alın evinde saksıda hem bak hem de pişiktir yanıktır göğüs ucu. Yarasıdır her şey de kullanırsın ortadan ikiye kes o jelimsi kısmını iyice sür asla yanma falan olmuyor benim yüzüm yandığında kullandım üstüne serinletiyor bile. Boşu boşuna bebişine kimyasal kullanma derim geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻