Dilanatc 3 aylık bebeğim var hatta 2 buçuk yaşında bile kızım sürekli pişik oluyor. Bana en etkili en iyi pişik kremi hangisi. Kullanan memnun kalan varmı. ???
NiLDeRiN Dilanatc internetten takip ediyoruz amazonda n 11 de hepsi burada da .mutlaka bir yerde indirimde oluyor eczanede 62 lira . Şu anda Hepsiburada da 37 lira
Ikizzannesi20 Dilanatc travazol ve trsoy benim ikizlerimde de çok pisliği oluyordu yara olma derecesine geldiler bunlari düzenli birsekilde kullandım hen iylestiler
Almryse Dilanatc mustela kullandim Ben memnun kaldim fakat mustela ve sudocrem pisik onleme kremi eger yogun pisik varsa doktor kontrolunde hametol kullabilirsiniz. Hafif kizariklar varsa mustela veya sudocrem isinizi gorur.
jap Dilanatc sudokrem çok iyi geliyo kızıma. Bir de hametan. Kantaron yağı da efsanedir. Önce kantaron yağı sürüyorum üzerine sudokrem
Babymom123 Dilanatc emin olun sudocremmiş mustelaymış bahane en iyisi yeşil tüp arko yağlı krem bebeğim doğduğundan beri onu kullanıyorum bir kere pişiğe rastlamadım çok şükür