Ozge-1 bakma-bana4 40 derecede narin program da 1.15 dk yıkıyorum yıpranma falan olmadı hoş yıpranacak kadar uzun giymiyo küçülüyor hemen 😂
Nur_94 bakma-bana4 Direk o program var zaten ama benim makinemde 30 derece oluyo deviri de istersen 1000 yapıyosun ister 800 falan ordan ayarlayabiliyosun ama her makinede var mı bilmiyorum
Guzelkizimbenim bakma-bana4 devirini ellemiyorum onunla bi işiniz yok ki normalde yikadiginizda devirini değiştiriyor musunuz