Ay vallaha başlığa böyle yazmasaydın yorum atan olmaz diye böyle yazdım hakkınızı helal edin 🥰 oğluma kıyafet aldım 1 yaşına girdi de bir yaş kıyafetleri aldım herkes el değiyor sonuçta ben yıkayıp giydirmeyi tercih ediyorum normalde ama geçenlerde makineye attım ya derecesi yüksek yada bi yerde hata yaptım 🙈 hanımlar yeni kıyafetleri ilk yıkamak için kaç dereceye kaç devire atmam gerek .
Beyazlılar için ve renkliler için 😌 lütfen yorum atın bilmiyorum bi yerde hata yapıyorum