bayankitapkurdu 2pamukannesii ben ebebekten almıştım oğlum çok rahat uyuyor içinde çok memnunum. Şuan 10 buçuk aylık. İkinci olursa oğluma montessori yatak alıcam. İkinci de park beşikte uyur
Nisadnc42 2pamukannesii benimde kızım 8.5 aylık park besik kullanıyorum gayet kullanışlı prego marka bizimki
melisitos Seyhan06 aynen bizimki de koridordan geçmiyor 🤣🤣 bi de salon daha sıcak oluyor. Insallah yaza yatak odasına geçeceğiz