Eecc
Merhaba , öncelikle geçmiş olsun inşallahta düzelir. Bir çoğumuzun yaşadığı problem benim bebeğimde öyleydi yapamazdı lavman yapılacaktı ama yenidoğan bebek hemşiresinin bebeğin aç olduğunu iyi beslememesi yüzüne yapamadığını iletmişti. Ön yargılı olmayın saatlik beslemek zorunda değilsiniz elbette mama yiyecek. Mamaya zehir denilmiş ama o düşüncede olmayın, hangi anne istemez emzirmek ama gelmiyorsa takdir ilahi. Siz bebeğinizin aç kalmasına asla izin vermeyin. Bir damla sütünüz bile olsa yavrunuza kafi siz yinede her mamadan önce emzirin doktorunuza danışmadanda lütfen mamayı kesmeyin. Masaj yapın bebeğinizin bacaklarını nazikçe bisiklet çevirir gibi hareket ettirin. Birde sabahları ilk mamayı verirken, bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı katın. Zamanla düzelir inşallah. ✋️