babyackgz ben Bluuh Baby Spa’ya götürmüştüm kızımı 6 aylıkken. Paket olarak satmak istediler ama ben önce kızımın tepkisini ve ortamı görmek istediğim için tek seans aldım. Seans için 220₺ ödedik. İnanılmaz gereksizmiş, bunu anlamıştım gittiğimde.
Biz toplam 45 dakika kadar kaldık. Yarım saati suda geçti, 15 dakikası da masaj yapıldı. Suda geçen zamanda kızım bi süre sonra çok sıkıldı ve mızmızlanmaya başladı. Diğer bebeklerde de bunu gözlemledim, bi süre sonra sıkılıyorlar özellikle boyunlarındaki simit rahatsız ediyor. Sadece masaj kısmı güzeldi, onun dışında boşa verilmiş bir para :)