Dasbaby valla gurbet olunca yurt dışı içi fark etmiyor. Benim de ailem başka şehirde burda kayınvalidem var sözde ama 6 ay oldu bir kere de kızım ihtiyacın bişet var mı geleyim mi çocuğa bakayım mı demedi kimsem olmadığını resmen kafama kakıuor bide yaşlı da değil daha 45 yaşında bazn hastane işim oluyor biz çağırıyoruz zorla geliyor ertesi gün hemen vın evine ama sorsan torun evlattan tatlıymış diyor bide uzaktan uzağa nasıl tatlılıksa. Yani kızla ister Almanya ister başka şehir ailen yanında değilse kimse dönüp sana bakmıyor…