KardelenYB Mu-Mi kullanıyorum bıogaia yırtık maalesef aşırı gaz sürekli gaz cıkıyor bazen pes edip uyuyor o zaman bende dinleniyorum valla çok yoruldum kuzum ya
Mu-Mi KardelenYB sizin sadece süt ve yumurta ya mi alerjisi var ya bnde şüpheye düşüyorum başka biseye mi alerjisi var yada bn mi kaçak yapıyorum valla dediğin gibi bnde çok yoruldum
KardelenYB Mu-Mi sadece süt canım bizim kaçak yapmıyorum bende neden böyle bilmiyorum ama başka besin var diye düşünüp test yaptık hıcbir besin çıkmadı gereksiz test yaptrdık bide
KardelenYB Mu-Mi vallahi bende öyleyim ve tek sayılırım eşim var ama İnan anne gibi olmuyor işte bırakıp uyuyamıyorum bile çok yorgunum 4 aydır
Cansu1035 KardelenYB bende post açmıştım 4 ay 3 gunluguz normalmiş anneler öyle demisti geçen ay da doktoruma sormuştum nefes almayı öğreniyorlar demişti, araştırdım çoğu kişi de yaşanmış 6. Ayda rahatliyorlarmis