4 aylık kızım burnu çok küçük dıyor doktorlar sürekli nefes alma sıkıntısı yaşar diyorlar tamam okey dikkat ediyoruz sürekli fakat dışarı çıktığımızda ister pusette olsun ister kucakta rüzgar olduğunda hemen nefessiz kalıyor anlık birde ben mesela üstünü örtüyorum hava geliyor ona bile nefessiz kalıyor gibi yapıyor anlık düşünün yani bu normal mi herkes yaşıyor mu ?