Tugceozefe canım her mamayı her cocuk begenmıyormuş istersen buyuk paket alma başta küçük paketlerden dene ben aptamil kullanmaya başladım biraz zor geçiyo bizim için ilk ay kilo alımı oluyo gibi sanki . Ben bi emziriyorum bi mamaveriyorum emzirdikten sonra yağlı sutu de alsın diye sağıp hemen onuda verıyorum bebeğim iyi çekemiyo hemen uyuyo inş kilo alır bebişlerimiz