Slnslh ya bizde meme +mama şeklinde gidiyoruz doktorum bAna evolvia önerdik aldık ama kızım zar zor içiyor şekilden şekle giriyorum onu yedirirken bu mama bitsin aptamil alalım dedik doktor bilgisi dahilinde tabiki ama gaz yapıyor diyorsunuz şaşırdım kaldım ya 😞