Sumeyra87 Fatosemir sleepyde herkeste ayni sikinti var anlasilan.bizde 3 numara kullandik 2 deyken kilosu uymasina ragmen bacaklarinda iz birakiyordu.3 bile basta is yapti ama simdi yapmiyor bunuda anlamis degilim sizdirma olayi az bucuk oluyor.ne yapsak bilemedim
Reinards Fatosemir haklisiniz ben de prima pure kullanirken ilk kez sleepy denedim daha siki oluyor, kalibi bir tik daha kucuk gibi ve iz yapiyor
incitanemmm Birmom normalde slepy natürel kullaniyirduk evet iz yapiyor bacakta kaliplarida kucuk primaya gire filan. Denemek icin bio aldim ama natural daha iyi bence kalin geldi bio.ve islqklik hissi oluyir sanki. Kaba duruyor bebekte kalip olarakta buyuk naturala gore.
Fatosemir Sumeyra87 ben molfix aldırdım bugün bez değişikliğinden pişik olmasın diye de bi kaç defa bez değişirken pişik önleyici kullanıcam. Büyük numara bile bi kaç gün iz yapmıyor sonra tekrar iz yapmaya başlıyor ve sızdırıyor
DamlaTa Fatosemir canım bezlerde alt kiloyu baz al, ben oyle yapıyorum. Mesela 5.600 kg mıs, 4 9 hafif sıka bilir. Bebeğinin bacakları tombişse. Bizim öyle oldu. Sleppy 3+ 5 10 kg mıs ona bakabılırsın.