Hosgeldin Hazalim ustten mi alttan mi çıkaramıyor gazını . ben altini acıyorum biraz rahatlıyor onsekilde yada omuzda geziyoruz surekli
Meldemmmnnm Hazalim sicak su torbasi da iyi gelir yıkayincada göbek deliğinin altına doğru hafif sicak su ve gaz masaji yapın iyi olur bir de kucak da zıplatın
kbrmeva Hazalim ben kimyon çayı vermiyorum su kaynayiyorrim çay bardagina bir çay kaşığı kimyon katıyorum yarısına kadar su o biraz dinleniuo üç kaşık veriyorum iyi geliyo
elifsen Hazalim 1 çay kaşığı kadar rezene vermiştim ben ılık iyi gelmişti mestil damla da kullanabilirsin canım etkili gayet çok zorbizde yeni atlattık ama doktor naparsan yap ilk 3 ay olur dedi
poncik1203 Hosgeldin suyu kaynatıyorum tane 4 5 adet kimyon koyuyorum biraz demleniyo veriyorum 3 4 cay kasigi simdi buyudu 30 40 cc veriyorum
BzeynepC Hazalim benimki ilk 3 ay asiri gazli ve kolikti. Gece vu gunduz uyumazdi asla. 4 tane gaz damlasi kullandim ama zamani gelinceye kadar bagiriyorlar.2 aylikken 3 4 cay kasigi kimyon veriyordum ve bize cok iyi geldi. Bebekten bebege degisebilir.
Cgdmltr93 Hazalim bütün gaz damlalarını denedim bebeğim kolikti gazdan artık çatlayacsktı komşum önermişti verdim ve hala gazı oldugunda veririm kimyon çayı kurtarıcıdır.ibrahim Saraçoğlu bile diyor yaz goggle araştır