Nursma aynen oyle o yuzden hep derim çocuğun gelisimini en iyi anne baba gözlemler simdi buraya sadece çocuğum bizi göstermiyor yazsaniz cogu kisi hataya düşüp bir doktora gösterin artik gostermesi lazim vs diyebilir. Ama kitaptaki seyleri gosterebilmesi baska seyleri anlayip gosterebilmesi aslinda digerini sadece yapmak istemedigi icin yapmadigi anlamina gelir. Anlama ayirt etme becerisi gelismemis olsa hicbir seyi gosteremezdi. Bebeklerin dinamiklerini en iyi biz ebeveynler biliriz gözlem cok önemli