İyi akşamlar 🌼 bebeğim 16 aylık baba nerede anne nerede, kim ? Diye sorduğumda hep kendisini gösteriyor. Daha öncesinde kendi adını söyleyip ben ben yapmayı öğretmiştim ondan mı kaynaklı bilemiyorum. Şunu babaya götür, babana sarıl falan dediğimde yapar ama kim dediğimde göstermiyor neden olabilir fikriniz var mı teşekkür ederim şimdiden. 🌼