dilanbartos Nefessuram doğumdan 2,5 ay sonra adet olmadan önce taktırdım ve hala adet olmadım. 5 aylık oğlum var.
MMertinannesi Deletedmom58 hormonlu sriral dediginz nasil birsey yani bende saglik ocagnda taktm ama hormonlu hormonsuz🤭🤷♀️bilemiyorum
Deletedmom58 MMertinannesi bakır olanlarda hormon yok hormonlu olanda prolaktin hormonu var 5 yıl koruyor o hormon sayesinde hormon rahim içine salgılanarak spermlerin geçişini engelliyor regli kanaması her zaman ki olduğun kadar oluyor ve ağrı yapmıyor özelde taktırdım ben
Deletedmom58 Ozlemberkay devletse bakırlıdır hormonlunun yüksek bir fiyatı var özel takıyor diye biliyorum
Deletedmom58 Albertosss 700₺’ye taktırmıştım ben hastanede kendin alıp taktırırsan spiralin fiyatı 380-400 arası bizim sağlık ocağı takmıyordu mecburen hastanede taktırdım
Albertosss Deletedmom58 5 yıl garantisi varsa fiyatı iyi canım bende araştırayım da ondan taktırayım . Acıdımı takarken 🥴
ZuZu97 Nefessuram ya kızlar çok merak ediyorum sezeryandan sonra spiral taktıran var mı?çok acıyo diyorlar takınca ve çok korkuyorum😕uyuşturup yaparlar mı acaba?🤔
Brnkrm Nefessuram taktırdığım gün benimse lekelenmem oldu ve artarak kanamaya çevirdi. Şuan devam ediyor sanırım regl oldum
Nefessuram Brnkrm Benimde lekelenmem vardı sonradan regl olmuş gibi kanamam oldu ama bitmedi doktora gittim bana sprial iyi gelmemiş kanamamda sprailden kaynaklıyormuş regl kanaması değilmiş bence senşnde kanaman durmaz ise git
Brnkrm Nefessuram evet azalarak bitmezse regl gibi gidicem takip ediyorum şuan. Şimdilik regl kanamasına benziyor ama bakalım.