Deletedmom4440 bu insanlar ya çok iyi manipüle ediliyor ya da her yaptıklarını “Allah için yaptım, dinim için yaptım” diyerek örtbas etmeye çalışıyorlar.
Allah’a adanacak çok daha hayırlı şeyler var. Namaz kılmak, oruç tutmak, zekat vermek gibi. Bunları oğluyla birlikte yapsaydı onlar içinde hayırlı olurdu. Oğluna kıyarak Allah’a adamak nedir ya? Allah kahretsin böylelerini.