Puantiye ya ben bişey sormak istiyorum bana fikir verin benşm demlikte baya kalıplaşmış kireç var burda sularda çok kireçli demliğin içinde sirkede kaynattım karbonatta attım ama çıkmıyo Bi türlü çay desen bulanık bulanık çıkıyo demi Porçöz denesem diyorum oda Bi kere lavaboya döktüm anlık burnuma geldi kokusu öldüm öksürmekten lanet bişey napcam ben help me please??