Sirkelim, herhangi bi yağ çözücü elim ayağım. Duşa girmeden duşa kabine sirkelim sıkarım beş dakka bekletip süngerle güzelce köpürtürüm, sonra suyu açar sıcak suyum gelene kadar durularım. Sıcak su gelince duşumu alırım. Dustan çıkarken de cam beziyle durularım. Böylece hem sıcak suyu beklerken suyum boşuna gitmiyor, hemde duşa kabinim hic su lekesi olmuyor. Hemde ekstra temizlemeye gerek kalmıyor :)