3 yaşında oğlum var ek gıda döneminde sağlıklı beslenmesini tercih ettim tuzlu tatlı değil ağırlıklı sebze çorbaları kemik sulu meyve purelerini irmikle verdim şuan kendisi küçük bir tosun 2 yaşından önce paketli hır bisey vermedim kesinlikle verilmemelide , :) Sağlıklı beslenecekse zayıf veya kilolu olması önemli değil önemli olan çocuğun gelişimi beyin gelişimi 2 yaşında tuvaleti öğrendi 1 buçuk yakından sonra da konuşmayı şuan 5 yaşında ki çocuk gibi çok rahat konuşuyor tuvalatini wcye yapıyor kayınvalidene ilerde çocuğum fiziksel değil kişisel geliniyor nispet yapmanı tercih ederim :)