Mom091 Kızlar nasıl kullanıyorsunuz bunu? Eczacı günde bir ölçek ver dedi ama sabah mı vereyim? Açken vermemi söyledi. Siz ne zaman veriyorsunuz?
Alinduru Mom091 bize doktor tokken önerdi bi kere aç karnına verdim o gün perişan oldu inanın kakasını bile değiştirdi ağlayarak gürültülü bi şekilde yaptı bağırsakları bozuldu galiba ben de tokken vermeye başladım.
Mom091 Mom44454 Allah Allah bana da aç karnına ver dedi. Faydası oldu mu peki? İştah ve boy konusunda?
Mom44454 Mom091 valla emzirmeyi de azalttım baya faydası oldu beslenmesine de eksta özen gösterdim 2 ayda 1 kilo aldı
Mom091 Alinduru yaaaa öyle mi? Ay iyi ki dediniz aç karnına verecektim yoksa. Peki faydası oldu mu iştah ve boy uzama konusunda?
Yigitkubraa Mom091 doktor mu onerdi benmkide 20 aylik acaba bende kullansam olrmu cok duydum argiviti .. bebegim istahsiz
Alinduru Mom091 ikinci verişimde bu olayı yaşadım kızım alerjik korktum kestim o yüzden dün tekrar başladım o yüzden deneyemedim henüz. Ancak verdikten 2-3 saat sonra sanırım midesi kazınıyor biraz bişeyler istiyor ☺️
defnesmomm Mom091 başka bir marka kullanıyoruz ama tokken 1 ölçek 🌸 genelde öğle yemeği sonrası veriyorum ben
Mom091 defnesmomm bana iştahı kapalı mı? Diye sordu. Bende evet dedim. O zaman aç karnına ver dedi ama vakit söylemedi. Benimde aklıma sormak hiç gelmedi eve gelince geldi🙈
Mom091 Yigitkubraa eczacı önerdi bunu. Sizde yakınınızdaki bir eczaneye gidip danışın isterseniz. Henüz kullanmadım bugün aldım zaten. İnşallah faydalı olur. Benim kızımda çok iştahsız