cizgigozlum masallah o kadar güzel gözleri varki yakından görsem alnindakini görmem bile yüzünün güzelliğinden. Rabbim nazardan saklasın. Üzmeyin kendinizi. Benim bebegiminin ayaginda da doğduğundan beri lenf ödem var ve uzun bir sure ya ayakkabı giyemeyecek yada özel ayakkabı yaptiracagiz. Hangi doktora götürsek ya tam teşhis koyamadılar yada geçmez dediler. En son bi plastik cerrah 5 yasinda iğne ile çekeriz dedi. Liposakşın diye söyleniyor yazılışını bilmiyorum. İnsanlar yağ aldırıyor bu yöntemle. Hersey rabbimden vardır bir bildiğ. Ilk zamanlar cok ağlıyordum ya oglum yürüyemezse, ya büyüdükçe farkına varıp kendini kötü hissederse diye. Ama geçecek inşallah diyip rabbime sığınıyorum. Üzülüp yıpranmak hicbir care olmuyor. Üstüne psikolojim bozuluyor