Kızım 4 aylık kılcal damar toplanması var doktor 10 yaşına kadar kaybolacağını söyledi önemli bir şey değil dedi ama milletin sorularından gına geldi artık gören aa alnındaki ne diye soruyor maşallah de hayırlı evlat olsun diye tebrik et öyle sor dimi sinir oluyorum kimse de adap bilmiyor 🙄 ya 11 yaşına kadar geçmezse diye kafama takar oldum çok mu kötü duruyor çok mu dikkat çekiyor ? Ben onu her haliyle beğeniyorum ama aynı sorulara ya kızım da maruz kalırsa üzülürse
