kubusss lütfen kendinizi üzmeyin muhtemelen kolik ilk 3 ay böyle gider ama geçicek geçiyo yani öyle düşünüp motive olun aileniz kıyas yapsın bırakın siz bebeğinize sarılın huysuz olsa ne olacak ki dizim yavrunuz illaki değişicek daha bunun dişi var emeklemedik var her ataktan sonradan huyları değişiyor zaten hiç dert etmeyin 🙏🏻 Benim kızım 9 aylık ilk 20 gün deli gibi ağladı hiç uyumazdı kalp rahatsızlığı varmış çarpıntısı oluyomuş ona ağlıyormuş sonradan öğrendik ilaç kullanıyoruz hala biraz huysuz memnuniyetsiz bi bebek biraz ama napalıö benim yavrum hergün değişik bi insan oluyo zaten bazen güneşli bazen bulutlu yani demem o ki dermansız dert değil hiç biri içinizi ferah tutup tadını çıkarın sevgiler 🌸