kubusss şu 3-4 gün felaketiz aralıksız ağlıyor önce susardı etrafa baktığı güldüğü oluyordu. Kucağıma alınca susardı. Şimdi hiç biri yok. Bir sıkıntısı var ama ne olduğunu çözemedim. Gaz desem önce de vardı be önce kendi kendine çıkaramazdı gaz damlası kullandığımız halde. Şimdi gaz damlası kullanmıyorum daha güzel kendi kendine alttan da üsten de çıkarıyor. Ama çığlık çığlığa ağlıyor. O ağladıkça ben bir fazla ağlıyorum. Yarın doktora götürcem. Bi çaresi olması lazım. Sadece ağzında meme varken susuyor. Senedim 2-3 saat emzirdim. Aç mı acaba diye düşündüğümden. Memede uyuduğu halde yatırmadım bekledim memede uyudu kaldı sonra yavaşça öektim memeden gözü kapalı halde meme arıyor 10 saniye içinde bulamazsa uyanıyor ağlıyor. Uyanmasa o an yatırdığım an yine ağlıyor. Gece uykusuna kaç saat uğraşıyorum öyle geçiyoruz. Allahtan gece arada uyandığında uykusu açılmadan emzirip tekrar yatırıyorum da ben de uykumu alıyorum biraz. Uyanmasından korkuma bezini bile almıyorum bazen. Bittim tükendim.