Necvaayyldz 3 ay 6 günlük bebeğim valla bugün yeteeerr diye bağırıp saçlarımı yoldum 🤦🏼♀️ Hep ağlıyor ayakta geziyorsun biraz susuyor sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam uyumuyor uykudan deli gibi ağlayarak uyanıyor emmek istemiyo zaten sagip veriyorum ama ağzına biberon değdiği gibi gene kıyamet valla bugün çok yoruldum yarın yeni güzel bir güne uyanmak dileğiyle