Smyyy inşallah canım inşallah 10 gün normal diyorlar canım şuan düzeldi ama ileriki zaman bilemem canım bizimde belli saatlerde sancı vuruyor saati şaşmıyor canim azalmasi lazm evt canım ama nerde çatlak epeydir var bence 1.5 aydır Cnku ben çatlak gördüm hep normal dediler önemsemediler canım benim inşallah canım inşallah geçer hepimizin bebişi sağlıklı olsun😘