Dmtdylr gaz ve kaka sorununun biraz daha azalması lazım aslında benim bebegim tam bir kolik bebek 2 ay 10 günlük daha rahat cıkarıyor gazını ama kaka yapamıyor sizinki doktora sordunuzmu kaç gün yapamaması normalmiş bunu bir sorun bence bazıları kimyon suyu veriyor bir kaç arkadaşım da bir hafta yapmamıştı bebegi iki gün kimyon suyu vermişti yazık çocuk beline kadar yapmıştı kakasını. Ama ben cesaret edemezdim sonuçta baharat kimyon. Bence bir doktora götür yazık kakasını yapamadığı için ıkınıyordur yavrum o zaman çatlagı toparlasada geri olmaya başlar bence düzelir umarım insallah gazsız günlerimiz olur 😂😂🙏🙏