Mucizem38 buzdolabında üç gün bozulmadan kalabiliyor diye biliyorum. İsterseniz buzluğa da atabilirsiniz. Donunca da üç ay muhafaza oluyor derin dondurucuda. Ben sağdıktan sonra buzluğa atıp çıkarken termos çantada eve götürüyordum annem onu buzdolebının normal kısmında tutup içirceği zaman ısıtıyordu.