Mucizem38 Merhaba kızlar oğlum 8 9 aylıkken çalışmayabaşlıyacam kayınvalidem bakacak oğluma yediği herşeyi küçük kavonazlara koyacam arayıp şunu yedir diyecem ahh ana yüreği😂😂 emiyor o aylarda bebişler sabah akşam mı emiyor ne yapmam lazım
Gzdzeynep Mucizem38 o aylarda günde bir kere sağım yaparsanız yeterli olur gün içinde babannesi içirir. Ben öyle yapıyordum o aylarda günde bir kere 150 cc sağım yapıyordum ertesi gün annem içiriyordu bir de sabah akşam gece emiyordu
sevimlienerji Mucizem38 bebeğim 7 aylık 1 aydır çalışıyorum sabah emziriyorum sonra annem 1 yumurta sarısı biraz pekmez avakado ve peynir Altı suyu ile kahvaltı veriyor. Öğlen buzlukta sütlerim var sağıp koyuyorum onlardan içer. Sabah gitmeden püre irmikle mama yada pirinç unu gibi şeylerle besleyici doyurucu şeyler hazırlarım onlardan yedirir annem öğleden sonra akşam da emziririm birde meyve emziği var ona meyve rendeler verir eline annem gün içinde 😊
ArasMom_34 Bsra111 küçük diye kendime üzülüyordum sizinki bendende küçük ben yine tam 5. Ayını gördüm çok zor ya 😔
Melek200121 Ben de 2 ayı tamamladığında başlıcam ile 😔😔 daha çok küçük ve sadece anne sütüyle besleniyor. Nasıl yapıcam bilmiyorum. Umarım sağdığı sütlerle yeterli olabılırım:( ama saatlerce ayrı kalmaya çözüm yok maalesefff
Mucizem38 Melek200121 mecbur canım şu dönem de tek maaşla olmuyor herşeye zam geldi inşallah zamanla alışır bebişler
Periii Melek200121 bende çalışıyorum çok küçük ya benim ki 6. Ayında bana küçük geliyor ücretsiz izin alacağım inşallah
Ela222 Ben 9 aylıkken basladım herseyını geceden ufak kavanozlara koyuyorum dedıgınız gıbı mamayla besleniyor zaten cok sukur 1 aydır ıyı gidiyor darısı size
ArasMom_34 Bsra111 ov daha zor ozaman bizimde o sorunumuz vardı mama değiştirdim şükür şimdi yiyor sevmedimi acaba 😔
Mucizem38 sevimlienerji ayyy ne güzel ya ane sütünü nasıl saklamam lazım canım sabah emziririm 9aylok olacağı için sabah ve 5 den sonra emse bişey olur mj
Fatmak89 Mucizem38 ahh bilsem valla arkdasim vardı böyle iki tane onlarla konuştum biraz sabah giderken emzir gelince emzir bişey olmaz dedi ek gıda yiyor ztn dedi korkma ilk zamn biraz zor oluyor ama sonra alışıyor insan dedi bakalım başıma gelince napicam benim kız bide memede uyuyor napcam bilmiuom onu
Melek200121 Mucizem38 kesinlikle yoksa bırakırmıyım 2 aylık bebeği 😔😔 iyi tarafından bakmaya çalışıyorum olayın. Çok şükür ki bebeğime bakabilecek biri var. Kimsesi olmayıp da mecbur çocuğuna bakmak zorunda kalan ama çalışmaya da ihtiyacı olan anneler var 😏
Gzdzeynep Mucizem38 buzdolabında üç gün bozulmadan kalabiliyor diye biliyorum. İsterseniz buzluğa da atabilirsiniz. Donunca da üç ay muhafaza oluyor derin dondurucuda. Ben sağdıktan sonra buzluğa atıp çıkarken termos çantada eve götürüyordum annem onu buzdolebının normal kısmında tutup içirceği zaman ısıtıyordu.
sevimlienerji Mucizem38 canım eğer sütun çok geliyorsa biraz biraz sağıp anne sütü saklama poşetleri var onlarla buzluğa atmanı tavsiye ederim ben ise başlamadan önce baya sağdım hala da ara ara sağarım.onun dışında sadece sabah ve akşam emzirmen bebeğe yetecektir
Annekeki Mucizem38 ben 9 aylikken bir hafta isyerinden calistim. Sabah emzirip birakiyodum bir saat sonra kahvalti veriyodu sonra anne sutu sonra corba sonra yine sut ve aksam yemegi. Ancaaak kizim asla ama asla sagilmis sutu istemedi ne buzluk sutu ne yeni sagilmisi adeta biberona küstü. Yapcak bisey yok o 5 gunde 10dan aksam 7ye kadar anne sutu ya da mama icmedi. Gelince full emzirme. bu sekilde sikinti olmadi yani dert etme icmezse de
tuval Mucizem38 ya kötü olmuş o aylar genelde emiyorlar ama yapacak bir şey yok ana ve ara öğün ayarlayın sabah akşam da emzirirsiniz
Mucizem38 sevimlienerji canım şuan kayınvalidem le kalıyorum koyamam büyük ev olunca gelengiden eli çok değiyor güvenemiyorum 9 aylık bebek anne sütünü kaç öğün yer ki