Busranisa aynı durumdayız inanırmısın. Uyuz gibi kaşınıyor yavrum. Ben dediğin hastaneyi bilmiyorum 🤷♀️ İstanbul da yaşıyorum. Göztepe şehir hastanesinde yapılacak. İnanki özel gibi çok ilgililer ve bekleme yok. İnşallah şifa buluruz yavrularımıza, bana özelden mesaj atarsın olurmu. Yoksa ben unuturum haber vermeyi 😔(ücretsiz yapılacak)