Mom104 asgari ücretle geçiniyoruz. Bu ay bi kaçkere hastaneye gitmek zorunda kaldık iki çocuk içinde, kiramızı ödeyemedik. Kredi çektik, özel aşılarıda yaptırmadık. Devlette beni tatmin etmedikleti için özele gittik ve sırf muayene ücreti 475 ödedik🤷♀️ Peki asgari ücret bile almayanlar ne yapıyor acaba