Gunaydin bebeksiler..
Bu sabah gercekten bir kez daha anladim gecimin ne kadar zor oldugunu, durumu olmayan İnsanlara yine ben uzuldum yine baskalari adina ben utandim 😪..
Sirf bu ay Hastaneye verdigimiz para 965 tl.. aylik muayne,asi,tahlil parasi olarak 😐 Bunun mamasi var,bezi var,gidasi var iviri ziviri birsuru seyi var sonuclardan sonra kimbilir ne kadarda ilac parasi verecegiz Allah bilir..
Gariban ne yapsin, durumu olmayan ne yapsin..
Bu arada gelen zamlardan sonra nimenrix menenjit asisi 280 den 340 a firlamis bilginiz olsun.