[silindi] Meli bi tane doktor mu ddi darlgi bize de biri var ddi biri yok ddi bi doktora daha sorun derim
Cglfdn EsraEfee benim iki haftalik bebegime atesi 37 derece atesi var diye tahlil yaptırdı orda bi doktor. O kadar acemi ve panik halindeydimki yaptirdim. Simdi olsa asla yaptirmam. Cok kotu bi hastane.
EsraEfee Cglfdn tamamen ticarethane. Bebeklerimiz soz konusu olunca ne kadar jassas oldugumuzu biliyorlar.her sekilde kullaniyorlar bu duygumuzu
Meli [silindi] ne şikayetle gittiniz bizimkinin pipisi şişti o yüzden gittik dar dedi eliyle açtı biraz hatta kanattı 😔 antbytk ve krem verdi şişi inince sünnet yaptırın tekrarlar dedi
[silindi] Meli Biz çok ağlaması ememesi icin gittik cocuk doktoru demisti onu cocuk cerrahiyye gittik yok oyle bisey ddi siz nerde gittnz
[silindi] Meli cok igrenc bi muayene o görünce şok oldum ben de bu arada doktor ılık suya oturtun ddi iyi geliyormuş banyo öncesi oturtuyoduk belden aşağısını