EsraEfee Özel hastaneye gidiyorum bende. 6 aylık oğlum daha 2 kez kan aldılar. Alerji testi istedim 4 aylıkken hiç gerek yok dedi. Şimdi baksak en az 8 gıdaya bakarız çok para tutar. 6 aya kadar bekleyelim olmazsa gastrolojiye yönlendiririm ordan detaylı bakılır dedi. Alerji testi için muhasebeye indim. 650 tl tuttu. Sigortam karşılamadı. Ben ağzımı açmadım itiraz fakab etmedim. Çıkarttık kartı parayı ceksinler diye uzattık. Durun dediler çok para tutuyo nasıl indirebilir bir bakalım dediler.Sigortamı aradılar hangi duruMlarda karşılıyosunuz diye. Onlarda göğüs ve çocuk alerji bolumunden karsıluoruz demişler. Bu sefer göğüs hastalıkları doktorunu aradı durumu anlattı . Testleri sizden girsek olur mu dedi. O da kabul etmiş. Başka bir sorun çıktı test yaptıramadık.
Bi de eşim iş yerinde ayağını çatlattı. Acilde rontgen cektiler. 1 gün rapor verdiler. 7 gün üstüne basmıycan dediler olaya bak. doktora da 1 ay sonraya sıra veriyorlar. Eşim özele gitti. doktor dedi ki rontgen cektirdiysrn bir dha cektirmeyelim boşa masraf dedi. E nabızdan acıp rontgene baktı. Teshisi koydu.
Nasıl dolmuşsam anlatayım dedim 😂😂