Benimki 3 ay 14 günlük 2 gündür 4. Ay ataginda benimkide. Gün içinde illa kucakta olacak, kucakta değilse sürekli biri ilgilenecek. Ve gece 4 ten sonra başlıyor bizim maceramız. Her zamanki gibi 8 de uyuyor ama 11 de, 2 de emmeye kalkıp uyuyor. 4 te kalkıyor ve 6 ya kadar güç bela kavga gürültü uyutmaya çalışıyorum. 7 de uyaniyo zaten 😀 arada uyuduklarom kardır bunada şükür diyorum 😀