AysMom karışık ve uzun bir süreç. Önce beslenmesini dört saatte bir olarak düzenliyorsunuz. Sonra yedi de uyandırıyoruz isterse normalde dokuzda kalksın. Yada daha erken uyanıyorsa yediye tamamlamak için yatır kaldırla onu tekrar uykuya geçiriyoruzz sonra yaşına göre uyanıklık süreleri var o süre tamamlanınca istet uykusu olsun ister olmasın odasına götürüp perdeleri çekiyoe biraz sohbet sakince vakit geçirip onu yatağına koyuyorsun. Sonra tabi o ağlıyor yatır kaldır ile bebek sakinleşip uyuyana kadar yanında oluyorsunuz. Yatır kaldır da bebeği yatağa koyunca ağlamaya başlayınca kucağınıza alıyorsunuz pışş pışş yapıp sustuğu dk geri yatağına koyuyor ağlayınca tekrar aynı şeyi yapıyorsunuz yani siz onu sadece sakimleştiriyorsunuz uyumak işi ona kalıyo