Oglum 4 ay 3 günlük ve atak haftasina girdi daha 30 gun var bitmesine….. normalde cok sakin bi bebekti gece hic kalkmazdi Allahim 2 gundur ve en fenasi bugun şu saatte yeni uyutabildim sallayarak uyutuyorum zaten gece asla uyumamaya basladi agliyo direniyo resmen 😤😤 merak ettigim ataktan sonra duzeliyor mu eski haline donuyor mu?? Sizin nasil gecti 35 gun boyunca boyle mi…