Fg50 canım benim sorunum meme reddi değil. Meme ucu karışıklığı. Şuan emiyor ama biberon ucu gibi. Yani biberonu dilin gerisiyle, memeyi dilin ucuyla emermiş. Bizimki memeyide dilin gerisiyle emiyor. Böyle ağrım çok oluyor. O da yeterli beslenemiyor. Sütü çekmesi gereken yerden çekmiyor çünkü. Sütümde şükür emse yeterdi. Ama doğru çekemediğinden ona yetmiyor.