Fts12345 maalesef ki öyle üzgünüm, ama sizde rahat olun stresli oldukça bebekler hissediyor onlarda daha fazla huysuzlaşıyor cok ağladığında biz kucağımıza alıp evin içinde gezdirirdik omzumuzda hep deneyin sizde deneye deneye zaten nelerin iyi geldiğini bulacaksınız İnşallah sizin durum kısa sürede biter gerçekten cok zor yaşadığım için biliyorum ama unutmayın bu bir süreç illa ki geçiyor zamanla bitmese de azalıyor merak etmeyin ve cok cabuk büyüyorlar daha dün doğmuştu kızım şimdi 6 bucuk aylık zaman akıyor :)