Fts12345 1 buçuk aylık bebeğim sürekli gaz sancısı çekiyor sma ve aptamil kullandım gaz yaptı sizin önerebileceğiniz gaz yapmayan bir mama varmı yardım lütfen 🙏
Masalseyhan Fts12345 canim bizde sma fena gaz yapti aptamilde yapmisti ama ben 7 aya kdar hipp combiotic kullandik bide bizimki kolikti.. yani bitek bu yapmiyordu gaz zaten bu gaz yapnayan bi mama
Nazlicicegim Fts12345 Benim bebeğimde kolikti gazdan saatlerce ağlardı. bende gaz yapmayan mama aradım aylarca ve anladım ki bebeğiniz gazlıysa hangi mamayı kullanırsanız kullanın gaz yapıyor. Tüm mamaları kullanan biri olarak söylüyorum bunu.
Wexsi Sma bende kullandım aşırı gaz yaptı. Bebelac gold öneririm hem fiyatı uygun hem gerçekten gaz yapmıyor hemde tok tutuyor.
Gamzeser Masalseyhan hipp hem gaz yapmıyor hemde kabızlığı önlüyor bütün mamaları denedim en içime sinen hipp oldu hemde içeriği organik
Fts12345 Nazlicicegim en azından hafiflesin istiyorum çünkü kızım acı çekiyor ve ben bişey yapamayınca çok üzülüyorum :((
Shs [silindi] ben ilk kizimdada conformil kullanmistim.ama ikinci kizim da bulamıyoruz üretilmiyor diyorlar.nerden aliyorsunuz?Sukur simdi gaz yapmiyor aptamil ama conformil aradik ilk once yine gaz sorunu yasariz diye bualaamdik
Beyzanur_bsk18 Humana çok çok iyi canım , hiççç gaz yapmıyor, bebeğim çok rahatladı humanaya geçince.
Esia15 Fts12345 similaç kullandık biz hala da devam similaca hiç gaz yapmadı şükür 🤲🏻☝🏻 Bu arada mamayı çok çakalama birde kullandıgın biberon gazı engelleyici olsun hafif salla yada kaşıkla karıştır 💐
Seyhan06 Fts12345 bebelac gold aptamil kullandık gaz sancısı çekti hemşiremiz similac dene dedi çok şükür gaz sancısı yapmadı
Oznr11 Fts12345 bende basta aptamil kullanıyordum cok gaz yapti dedigim gibi hipp combiotic kullaniyorum simdi hic sıkıntımız yok cok sukur hemşire önermişti bana
Aringulay_murat Fts12345 e bebekten humana alıyoruz biz memnunum ve biberonu da degistir onunda etkisi var tommie tippe kullaniorum ben göğüs ucuna en yakın meme ve gaz yapmio
Albayrakokur Hep btün mamaları kullndım hippte rahat ettim güzelde kilo aldrdı bebeğim zayıf doğmuştu iyi toprladı
Tugbakivanc Fts12345 her bebeğin farklı oluyor deneyerek göreceksiniz mesela humana biz de çok aşırı gaz yaptı ama burda bir yorumda çok memnunum demişler. Ben hippten memnun kaldım.